Lukujärjestys

Maanantai

16:30 - 17:15 Tanssi 3-6 lk
17:15 - 18:00 Tanssi 1-2 lk
19:30 - 21:00 Miesten sähly I

Tiistai

17:00 - 17:40 Muksujumppa 3-4 -vuotiaat
17:45 - 18:30 Tenavajumppa 5-6 -vuotiaat
18:30 - 19:30 Koko kehon kuntotreeni
19:30 - 20:15 Kehonhuolto

Keskiviikko

17:30 - 18:30 Liikuntapelikerho 1-6 lk
18:30 - 19:30 Sähly 6-9 -luokkalaiset

Torstai

19:30 - 21:00 Miesten sähly II

Perjantai

18:30 - 20:00 Naisten sähly

Sunnuntai

18:00 - 19:00 Lihaskunto
19:00 - 20:30 Lentopallo


Tuntikuvaukset

Tanssi 3-6 lk: Tunneilla käydään läpi eri tanssityylejä ja niiden pääpiirteitä. Tehdään esim. improvisaatioita, pieniä sarjoja, hyppyjä ja piruettejä.
Ohjaaja(t): Eedla Westerholm

Tanssi 1-2 lk: Tunneilla käydään läpi eri tanssityylejä ja niiden pääpiirteitä. Tehdään esim. improvisaatioita, pieniä sarjoja, hyppyjä ja piruettejä.
Ohjaaja(t): Eedla Westerholm

Miesten sähly I: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Ville Matikka/Mika Eskelinen

Muksujumppa 3-4 -vuotiaat: 3-4 vuotiaiden jumppa, jossa harjoitellaan liikunnan taitoja hauskasti ja luovasti leikkiä unohtamatta!
Ohjaaja(t): Sofia Lipponen ja Hertta Heikkinen

Tenavajumppa 5-6 -vuotiaat: 5-6 vuotiaiden jumpassa harjoitellaan liikunnan osa-alueita iloisesti yhdessä tehden!
Ohjaaja(t): Sofia Lipponen ja Hertta Heikkinen

Koko kehon kuntotreeni: Aloittelevista edistyneille kuntoilijoille sopiva. Harjoitukset sisältävät kehonpainolla ja lisäpainoilla tehtäviä harjoitteita, joissa tavoitteena on vahvistaa monipuolisesti lihaskuntoa.
Ohjaaja(t): Tanja Seppänen

Kehonhuolto: Kehonhuoltoa ja liikkuvuusharjoitteita. Harjoitellaan omatoimista kehonhuoltoa ja -hallintaa yksinkertaisia apuvälineitä, kuten palloja ja putkirullia käyttäen.
Ohjaaja(t): Tanja Seppänen

Liikuntapelikerho 1-6 lk: Monipuolista leikkimielistä pelailua yhdessä hauskaa pitäen.
Ohjaaja(t): Elle Luokkala

Sähly 6-9 -luokkalaiset: Pelailua, pallon hallintaa ja lajitekniikkaa. Tarvittava varustus: sisäpelikengät, sählymaila, suojalasit (pakolliset), vesipullo, liikuntaan sopiva vaatetus ja reipas urheilumieli.
Ohjaaja(t): Lasse Luokkala

Miesten sähly II: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Ville Matikka/Mika Eskelinen

Naisten sähly: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Kirsti Partanen

Lihaskunto: Tunnilla harjoitetaan monipuolisten liikkeiden avulla aerobista kuntoa sekä lihasvoimaa ja kestävyyttä. Lopussa palauttavat venyttelyt.
Ohjaaja(t): Annasofia Holopainen

Lentopallo: Aikuisille ja nuorille.
Ohjaaja(t): Sami Harju