Lukujärjestys

Maanantai

17:00 - 18:00 Sähly 4-7-luokkalaiset
19:15 - 20:45 Miesten sähly 1

Tiistai

17:00 - 18:00 Tanssillinen voimistelu 1- 6 -luokkalaiset
18:00 - 19:00 Palloilu 1-3 -luokkalaiset
19:00 - 20:00 Kuntojumppa

Keskiviikko

18:00 - 18:45 Muksujumppa 3-4 -vuotiaille
18:50 - 19:40 Tenavajumppa 5-6 -vuotiaille
19:40 - 20:40 Koko kehon kondistreeni

Torstai

20:00 - 21:30 Miesten sähly 2

Perjantai

19:00 - 20:00 Naisten sähly

Sunnuntai

17:30 - 18:30 Lihaskunto
19:30 - 20:30 Lentopallo


Tuntikuvaukset

Sähly 4-7-luokkalaiset: Pelailua, pallon hallintaa ja lajitekniikkaa. Tarvittava varustus: sisäpelikengät, sählymaila, suojalasit (pakolliset), vesipullo, liikuntaan sopiva vaatetus ja reipas urheilumieli.
Ohjaaja(t): Lasse /Emill Luokkala

Miesten sähly 1: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Ville Matikka/Mika Eskelinen

Tanssillinen voimistelu 1- 6 -luokkalaiset: Vauhdikasta menoa alakouluikäisille. Pääset kokeilemaan akrobatiaa sekä jazz- ja showtanssin perusteita, kuten piruetteja, hyppyjä ja lattiatekniikkaa.
Ohjaaja(t): Eedla Westerholm

Palloilu 1-3 -luokkalaiset: Erilaisia palloilulajeja, pelailua, pallon hallintaa ja lajitekniikkaa.
Ohjaaja(t): Eetu Rytkönen ja Emil Luokkala

Kuntojumppa: Tunti jossa tehdään lyhyt lämmittely askeltaen ja sen jälkeen pääpaino on monipuolisissa lihaskuntoharjoitteissa. Lopussa myös palauttavat venyttelyt.
Ohjaaja(t): Annika Hiltunen

Muksujumppa 3-4 -vuotiaille: 3-4 vuotiaiden oma jumppa, jossa harjoitellaan liikunnan taitoja hauskasti ja luovasti leikkiä unohtamatta!
Ohjaaja(t): Sofia Lipponen ja Mette Nygård

Tenavajumppa 5-6 -vuotiaille: 5-6 vuotiaiden monipuolisessa jumpassa harjoitellaan liikunnan osa-alueita iloisesti yhdessä tehden!
Ohjaaja(t): Sofia Lipponen ja Mette Nygård

Koko kehon kondistreeni: Aloittelevista edistyneille kuntoilijoille sopiva. Harjoitukset sisältävät kehonpainolla ja lisäpainoilla tehtäviä harjoitteita, joissa tavoitteena on vahvistaa monipuolisesti lihaskuntoa. Harjoituksia tehdään yksin, parin kanssa ja ryhmässä, kelloa ja omaa kuntoa vastaan. Välineinä käytetään käsipainoja, kahvakuulia, kuntopalloja. Treenien tarkoituksena on haastaa aerobista ja anaerobistakuntoa, sekä koordinaatiota ja kehonhallintaa.
Ohjaaja(t): Aleksi Vanninen

Miesten sähly 2: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Ville Matikka/Mika Eskelinen

Naisten sähly: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Seija Rask

Lihaskunto: Tunnilla harjoitetaan monipuolisten liikkeiden avulla aerobista kuntoa sekä lihasvoimaa ja kestävyyttä. Lopussa palauttavat venyttelyt.
Ohjaaja(t): Mervi Kettunen

Lentopallo: Aloitamme lentopallolla, koripallo myös mahdollista. Aikuisille ja nuorille.
Ohjaaja(t): Mika Eskelinen