Lukujärjestys

Maanantai

16:30 - 17:15 Tanssia ja voimistelua 4.- 6. - luokkalaiset
17:15 - 18:00 Tanssia ja voimistelua 1.- 3. - luokkalaiset
19:30 - 21:00 Sähly miehet I

Tiistai

17:00 - 17:40 Muksujumppa 3-4 vuotiaat
17:45 - 18:30 Tenavajumppa 5-6 vuotiaat
18:30 - 19:30 Koko kehon kuntotreeni
19:30 - 20:15 Kehonhuolto

Keskiviikko

17:00 - 17:45 Liikuntapelikerho 4.-6. -luokkalaiset
17:45 - 18:30 Liikuntapelikerho 1.-3. -luokkalaiset
18:30 - 19:30 Sähly v. 2005 - 2008 syntyneet
19:30 - 20:30 Lempeä startti liikuntaan

Torstai

19:30 - 21:00 Sähly miehet II

Perjantai

19:30 - 21:00 Sähly naiset

Lauantai

14:00 - 15:00 Voimajooga

Sunnuntai

18:00 - 19:00 Lihaskunto
19:00 - 20:30 Lentopallo


Tuntikuvaukset

Tanssia ja voimistelua 4.- 6. - luokkalaiset: Tunnilla harjoitellaan voimistelun perusliikkeitä ja kokeillaan akrobatiaa sekä tehdään tanssisarjoja erilaisilla koreografioilla.
Ohjaaja(t): Nella Pekkarinen

Tanssia ja voimistelua 1.- 3. - luokkalaiset: Tunnilla harjoitellaan voimistelun perusliikkeitä ja kokeillaan akrobatiaa sekä tehdään tanssisarjoja erilaisilla koreografioilla.
Ohjaaja(t): Nella Pekkarinen

Sähly miehet I: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Ville Matikka/Sakari Kauvosaari

Muksujumppa 3-4 vuotiaat: 3-4-vuotiaiden jumppa, jossa harjoitellaan liikunnan taitoja hauskasti ja luovasti leikkiä unohtamatta.
Ohjaaja(t): Hertta Heikkinen ja Nella Pekkarinen

Tenavajumppa 5-6 vuotiaat: 5-6-vuotiaiden jumpassa harjoitellaan liikunnan osa-alueita iloisesti yhdessä tehden.
Ohjaaja(t): Hertta Heikkinen ja Nella Pekkarinen

Koko kehon kuntotreeni: Aloittelevista edistyneille kuntoilijoille sopiva. Harjoitukset sisältävät kehonpainolla ja lisäpainoilla tehtäviä harjoitteita, joissa tavoitteena on vahvistaa monipuolisesti lihaskuntoa.
Ohjaaja(t): Tanja Seppänen

Kehonhuolto: Kehonhuoltoa ja liikkuvuusharjoitteita. Harjoitellaan omatoimista kehonhuoltoa ja -hallintaa yksinkertaisia apuvälineitä, kuten palloja ja putkirullia käyttäen.
Ohjaaja(t): Tanja Seppänen

Liikuntapelikerho 4.-6. -luokkalaiset: Monipuolista leikkimielistä pelailua yhdessä hauskaa pitäen.
Ohjaaja(t): Henna Joenperä

Liikuntapelikerho 1.-3. -luokkalaiset: Monipuolista leikkimielistä pelailua yhdessä hauskaa pitäen.
Ohjaaja(t): Henna Joenperä

Sähly v. 2005 - 2008 syntyneet: Pelailua, pallon hallintaa ja lajitekniikkaa. Tarvittava varustus: sisäpelikengät, salibandymaila, suojalasit (pakolliset), vesipullo, liikuntaan sopiva vaatetus ja reipas urheilumieli.
Ohjaaja(t): Petri Ollikainen/Jouni Rytkönen

Lempeä startti liikuntaan: Tästä on hyvä aloittaa terveysliikunta. Alkulämmittelyn jälkeen helppoja lihaskuntoliikkeitä, oman kehon painolla, ilman hyppyjä tai askelsarjoja. Lopuksi kehonhuoltoa rentoutuen ja venytellen.
Ohjaaja(t): Sari Holappa

Sähly miehet II: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Ville Matikka/Sakari Kauvosaari

Sähly naiset: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Kirsti Partanen

Voimajooga: Tunnilla käydään läpi kehon isoja lihaksia joogasta tuttujen dynaamisten ja avaavien asanoiden avulla. Tavoitteena parantaa lihaskuntoa, löytää parempi kehoyhteys ja kohentaa mielialaa. Tunti sopii sekä aloitteleville että joogaan jo aiemmin tutustuneille.
Ohjaaja(t): Mari Räsänen

Lihaskunto: Tunnilla harjoitetaan monipuolisten liikkeiden avulla aerobista kuntoa sekä lihasvoimaa ja kestävyyttä. Lopussa venyttelyt.
Ohjaaja(t): Annasofia Holopainen

Lentopallo: Aikuisille ja nuorille.
Ohjaaja(t): Sami Harju